منتديات الكنيسة

العودة   منتديات الكنيسة المدونات

قديم

الراعي الرسمي لشتيمة ومسخرة الثورة المصرية وشهدائها

وضعت 22-08-2011 في 05:49 PM بواسطة Ramy Fahmy

خير اللهم ما اجعله خير الديكتاتور الفاسد لسه بيحكم العزبة
ولا نافع معاه ثورة ولا نصح ولا اي حاجة
وهوب الثورة مش نافعة يا رجالة والديكتاتور الفاسد لسه زي ما هو ومش عاوز يسيبها او يعمل صلاحيات او يعدل حتي في حكمه
وثورة 25 يناير تم قمعها خلاص والسيطرة عليها
بعد ما استشهد فيها شباب زي الورد
وشباب تاني جاله عاهات مستديمة وشباب جالها كل اللي يتصوره عقلك
وتبص على شريط اخبار التلفزيون تلاقي عاجل الريس الهمام المرفوع لمرتبه الاله المعصوم اللي وصلت بالبعض انه يتهمه
...
الصورة الرمزية Ramy Fahmy
عضو نشيط
وضعت في قسم غير محدد
المشاهدات 2860 التعليقات 2 Ramy Fahmy غير متصل تعديل الكلمات الدلالية
قديم

اخترناه اخترناه واحنا معاه لمشاء الله

وضعت 15-08-2011 في 11:50 PM بواسطة Ramy Fahmy

بلدنا دي غريبة قوي
الناس الوحيدين اللي بيغنو للزعيم بتوعهم هو احنا
انا خالطت ناس كتير قوي مشوفتش الموضوع دا الا عندنا احنا

انا قعدت كدا مع نفسي قاعدة رايقة كدا في البلكونة وفكرت قوي في الموضوع فعرفت ليه السبب في كدا

سبب الموضوع دا اتنين
الرئيس
والرعية

في كل مرة بكتشف ان اللي اخترع الامثال في مصر دا راجل دماغه كبيرة قوي
يعني مثل يا فرعون ايه اللي فرعنك قال ملقتش حد يلمني دا مثل مية مية وصح مليون في المية
...
الصورة الرمزية Ramy Fahmy
عضو نشيط
وضعت في قسم غير محدد
المشاهدات 2304 التعليقات 0 Ramy Fahmy غير متصل تعديل الكلمات الدلالية
قديم

ناس .... وناس

وضعت 31-07-2011 في 03:35 PM بواسطة Ramy Fahmy

هي دي الحياة
معاناتي مع حياتي

طول ما الانسان عايش للاسف بيحتك بالناس
في وجهة نظري ان معرفة الناس كنوز بجد
وساعات بردو بتكون معرفتهم مش بتجيب الا الفقر

اكتر حاجة تسعدني في الدنيا دي لما الاقي صاحب راجل بجد والعكس تماما لما اصاحب واحد ويطلع اونطة
فعشان كدا المثل اللي بيقول ( يا بخت اللي صاحبه راجل ) مش اتقال من فراغ

للاسف انا معرفتش صحاب رجالة كتير ومعظم اللي صاحبتهم من النوع التاني
اخر اتنين رجالة وعرفتهم وبعتز
...
الصورة الرمزية Ramy Fahmy
عضو نشيط
وضعت في قسم غير محدد
المشاهدات 8146 التعليقات 15 Ramy Fahmy غير متصل تعديل الكلمات الدلالية

الساعة الآن 04:36 AM.



دعم خاص من vBulletin لمنتديات الكنيسة
©2000 - 2018، Jelsoft Enterprises Ltd
جميع حقوق الطبع محفوظة لمنتديات الكنيسة