عرض مشاركة واحدة
قديم 18-03-2010, 06:31 PM   #87
zezza
يا رب ...♥
 
الصورة الرمزية zezza
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المشاركات: 11,015
انثى
مواضيع المدونة: 1
 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988
افتراضي

رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة


يا خرااااااااااااااااااااااشى ..انا بيتجاب فى سيرتى يا رجالة

بقى ادخل اتابع الموضوع الاقى كلام عليا.. يالاهوى يا شماتة ابلة ظاظا فيا

لا طبعا يا ايمى انا مقدرش ازعل من حضرتك ابدا
بعديين المثل بيقول خدوا فالكوا من ايمتكوا هههههههههه
ربنا يخليكى حبيبتى و يعوض تعب محبتك
zezza غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة