منتديات الكنيسة

العودة   منتديات الكنيسة منتدى الكمبيوتر والترفيه ركن الالعاب و المسابقات

إضافة رد

الموضوع: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟

أدوات الموضوع
قديم 08-11-2009, 07:32 AM   #51
kalimooo
عضو مبارك
 
الصورة الرمزية kalimooo
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: LEBANON
المشاركات: 144,010
ذكر
مواضيع المدونة: 12
 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


تابع هجاء للي حبسوني..


وانتم من عيروا بكم الكبرياء والحقد والنميمة...

ولا تدرون انكم هائمون بلا هوان .....

وانتم من عرفتم بلسان يثرثر...

ولا تدرون ان لسانكم حصان ان صنتوه صان... .


لو تركتوني ها قوي العيار...؟

ههههههههههههههههههههههههه
kalimooo غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:35 AM   #52
marmora jesus
* NO SENSE *
 
الصورة الرمزية marmora jesus
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: ++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
المشاركات: 13,336
انثى
مواضيع المدونة: 2
 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


ههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههه

ربنا يستر النهارده في اول اليوم ضحكت كتير

هههههههههههههههه

كمل يا فارس الهجاء

والنعمه مانت طالع بقي

ههههههههههههه
marmora jesus غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:35 AM   #53
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,657
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كليمو مشاهدة المشاركة
تابع هجاء للي حبسوني..


وانتم من عيروا بكم الكبرياء والحقد والنميمة...

ولا تدرون انكم هائمون بلا هوان .....

وانتم من عرفتم بلسان يثرثر...

ولا تدرون ان لسانكم حصان ان صنتوه صان... .


لو تركتوني ها قوي العيار...؟

ههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههه
ولا بيهمنا
كمل يا فارسنا الهجاء
دا تحفه
ههههههههههههههههه
محدش هيطلعك
اطمن
احنا شريرين بقي
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:36 AM   #54
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,657
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


البنويه حلفت
مش هنقدر نكسروا حلفنها
ونخليها تصوم 3 ايام

كمل يا كليمو
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:37 AM   #55
marmora jesus
* NO SENSE *
 
الصورة الرمزية marmora jesus
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: ++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
المشاركات: 13,336
انثى
مواضيع المدونة: 2
 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


كليمو وقع في ايدين اللي مش بيرحموا

ههههههههههههههه

وسبحان الله يا نيفين محدش راضي يدخل ويطلعه

ربنا بيحبه كتير النهارده

هههههههههههههههههه

ها قول كمان يا فارس الهجاء

ههههههههههههههه
marmora jesus غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:41 AM   #56
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,657
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


اه عندك حق

الناس بتحبه هنا كتير

هههههههههههههههه

المثل بيقول

وقت الشده تعرف صديقك من عدوك

واهو بان
ههههههههههه

شريره انا كتير
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:42 AM   #57
marmora jesus
* NO SENSE *
 
الصورة الرمزية marmora jesus
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: ++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
المشاركات: 13,336
انثى
مواضيع المدونة: 2
 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


هههههههههههههههههههه

انتي بتهدي النفوس يا نيفين صح؟
marmora jesus غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:46 AM   #58
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,657
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278 نقاط التقييم 11662278
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


هههههههههههههههههههههههههه

اه

كليمو وينك
اين انت يافارس الرومانسيه والهجاء
دا لقبك الجديد
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:47 AM   #59
marmora jesus
* NO SENSE *
 
الصورة الرمزية marmora jesus
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: ++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
المشاركات: 13,336
انثى
مواضيع المدونة: 2
 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444 نقاط التقييم 1709444
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


ما هو مادام اختفي كده يبقي بيحضر قصيدة
marmora jesus غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-11-2009, 07:49 AM   #60
kalimooo
عضو مبارك
 
الصورة الرمزية kalimooo
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: LEBANON
المشاركات: 144,010
ذكر
مواضيع المدونة: 12
 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501 نقاط التقييم 13583501
افتراضي

رد: لعبة ادخل وخلص المسجون باحدى الطرق؟؟؟


تكملة هجاء لمرمورة ونيفين..


وانتم يا من ملكتم جمال الاهداب والعيون ...

ولا تدرون ان العيون صادقةٌ بدون عنفوان ...

وانتم من نعتم بالجمال ولا تدرون ...

ان الجمال بالادب والعلم والأخلاق...

وانتم من نعتم بكان ولا تدرون انه ...

لعملِ ماضي لا يذكر بمرور الازمان...





kalimooo غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بالفيديو - الجماعة الاسلاميةتطالب حكومة شرف بالافراج الشيخ عمرو عبد الرحمن المسجون بالولايات المتحدة o0chsite0o الأخبار المرئية 1 02-06-2011 09:46 PM
لعبة الحوازير,,(حماسيه جداااا),,(ادخل بسرعه) dodo jojo ركن الالعاب و المسابقات 857 01-06-2011 11:05 AM
لعبة تفكير------------->ادخل هنا dark girl _n ركن الالعاب و المسابقات 40 09-08-2010 02:24 PM
الكلمة لحقوق الإنسان يعاود مناشدة الرئيس مبارك للإفراج عن الكاهن المسجون صوفيا مجدى الاخبار المسيحية والعامة 4 26-01-2009 12:33 PM


الساعة الآن 03:23 PM.



دعم خاص من vBulletin لمنتديات الكنيسة
©2000 - 2019، Jelsoft Enterprises Ltd
جميع حقوق الطبع محفوظة لمنتديات الكنيسة