منتديات الكنيسة

العودة   منتديات الكنيسة المنتديات العامة منبر الاعلانات

موضوع مغلق

الموضوع: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010

أدوات الموضوع
قديم 01-01-2010, 12:51 PM   #51
youhnna
عضو مبارك
 
الصورة الرمزية youhnna
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: مصر
المشاركات: 4,566
ذكر
 نقاط التقييم 595 نقاط التقييم 595 نقاط التقييم 595 نقاط التقييم 595 نقاط التقييم 595 نقاط التقييم 595
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


ماى روك
كل سنه وانت طيب وبخير
وكل الاداريين والمشرفين والاعضاء طيبين وبخير
وكل كنيسه المسيح طيبين وبخير
ودائما منتدنا فى تقدم مستمر
عام سعيد مبارك على الجميع
youhnna غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 01:00 PM   #52
zezza
يا رب ...♥
 
الصورة الرمزية zezza
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المشاركات: 11,015
انثى
مواضيع المدونة: 1
 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988 نقاط التقييم 1423988
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


كل سنة و الجميع بخير
و يا رب تكون سنة خير و بركة على الكل
شكرا على الهدايا القيمة
يسوع يبارك خدمتكم
zezza غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 01:07 PM   #53
bonguy
الابن الضال
 
الصورة الرمزية bonguy
 
تاريخ التسجيل: Jun 2007
الدولة: egypt
المشاركات: 867
ذكر
 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143 نقاط التقييم 307143
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


لأ انا اتضحك عليا قريت عنوان الموضوع من بره فكرت الهدية دي بقي هتبقي موبايل ولا لابتوب ولا حاجة كبيرة كدة...لا يا ماي روك مش دي قيمتك ولا قيمة منتدي الكنيسة ده حتي المثل بيقول ان سرقت اسرق جمل وان هاديت هادي بموبايل ههههههههههههههههههههههههههههههه
لا طبعاً ده انا بهزر مفيش احلي من دي هدية والف شكر يا روك علي اهتمامك وخدمتك الجميلة دي....وربنا يباركلنا في منتديات الكنيسة السنة الجاية واللي بعديها ولحد يوم القيامة ولما نطلع فوق بقي نبقي نعمل منتديات علي مستوي الحدث.
bonguy غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 01:09 PM   #54
ramzy1913
عضو مبارك
 
الصورة الرمزية ramzy1913
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: القاهرة -- الزاوية الحمراء
المشاركات: 4,071
ذكر
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010



سلام ونعمة:// شكرا على الهدية العظيمة
ربنايعض تعب محبتكم

:1 6_14_21
ramzy1913 غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 01:10 PM   #55
roomany
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 2
ذكر
 نقاط التقييم 37
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


happy new year
roomany غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 01:36 PM   #56
ramzy1913
عضو مبارك
 
الصورة الرمزية ramzy1913
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: القاهرة -- الزاوية الحمراء
المشاركات: 4,071
ذكر
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336 نقاط التقييم 1094336
Heartcross

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramzy1913 مشاهدة المشاركة
سلام ونعمة:// شكرا على الهدية العظيمة
ربنايعوض تعب محبتكم

:1 6_14_21
ramzy1913 غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 02:07 PM   #57
نجدى فرج
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 68
ذكر
 نقاط التقييم 24
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


كل سنه وانتم بخير وصحة وسعادة وتكون سنة 2010 بداية انطلاقة عظيمة مثمرة لنشر الكرازة بالمسيح للعالم اجمع و اشكر الزعيمMy Rock كما اشكر الجميع مشرفين واعضاء على مجهوداتهم الرائعة لإثراء هذا الموقع ولكم منى كل المحبة والتقدير والشكر على هديتكم الرائعة وكل اعمالكم الجميلة والمفيدة وسنة حلوة مع يسوع .
نجدى فرج غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 02:11 PM   #58
venanabil
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: May 2008
المشاركات: 55
ذكر
 نقاط التقييم 0
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


شكرا على المشاعر الرقيقه دى اللى بتهتم بكل التفاصيل
وربنا يبارككم ويبارك خدمتكم
امين
وكل سنه وانتوا طيبين
venanabil غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 02:21 PM   #59
KOKOMAN
.
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الدولة: ALEX
المشاركات: 122,442
ذكر
مواضيع المدونة: 17
 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671 نقاط التقييم 36671
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


كل سنه وانت طيب يا روك
وشكرا ليك على الهدايا
ربنا يجعل المنتدى سبب بركه لكثيرين

KOKOMAN غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 01-01-2010, 03:02 PM   #60
kingmoon
عضو مبتدئ
 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 57
 نقاط التقييم 0
افتراضي

رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010


اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة my rock مشاهدة المشاركة
نِعْمَةُ رَبِّنَا يَسُوعَ الْمَسِيحِ، وَمَحَبَّةُ اللهِ، وَشَرِكَةُ الرُّوحِ الْقُدُسِ مَعَ جَمِيعِكُمْ


يسرنا ان نقدم لجميعكم اطيب التهاني و الأمنيات بمناسبة السنة الجديدة

سنة 2010




سنة جديدة سعيدة على الجميع، سنة بركات و نِعم إلهنا إله الخيرات.

مع السنة الجديدة، اقدم شكري و إمتناني لرفاق الدرب، المشرفين المثابرين على إستمرار و دوام منتدى الكنيسة بالطريقة اللائقة و المقبولة. الشكر الجزيل لساعات التعب و الجهد التي يبذلها كل مشرف من أجل الرُقي بإسم المنتدى بصورته المعرفوة، اما تعبهم لغرض مجد الرب و نشر كلمته، فلا يحتاجون شكر شخصي، لان الله هو وحده الذي يستطيع أن يكافئ كل المشرفين على الأقسام التبشيرية و الحوارية، بحسب غناه في المجد. أحبتي المشرفين، أنتم قدوة لغيركم، قدون للأعضاء في منتدانا و حتى لمشرفي المنتديات الآخرى، صلاتي أن يجعلكم الرب قادرين على حمل هذه المسؤلية للسنين القادمة.

الأحبة الأعضاء المُباركين، المثابرين في دعم المنتدى في كل صغيرة و كبيرة، يعجز اللسان عن وصف محبتكم و تعبكم في المنتدى، بالفعل يثلج الصدر عندما يرى الشخص إلتحامكم و تعاونكم مع إدارة المنتدى من أجل الأفضل للمنتدى. السنة الجديدة ستجلب لنا واجبات جديدة سنتعاون سوياً في تنفيذها.
اعضاء المنتدى الأعزاء، المنتدى يعمر و يكبر بكم و من خلالكم، فمع السنة الجديدة نشجعكم على التواصل معنا لتكون سنة 2010 سنة الثمار في حياتنا و حياتكم.


كتعبير بسيط عن فرحتنا بفرحة السنة الجديدة و ذكر ذكرى الميلاد المجيد،
يسرنا ان نقدم لجميعك هدية بسيطة من منتديات الكنيسة

هدية افتتاحية لسنة لجديدة

الهدية عبارة عن 8 ملفات مسيحية

الجزء الأول منها 4 كتب رائعة عن التجسد
  1. تجسد ربنا يسوع، القديس اثناسيوس ( حمل من هنا )

  2. ظهور المسيح المُحى، القديس اثناسيوس ( حمل من هنا )

  3. تجسد الكلمة، القديس اثناسيوس (الترجمة الجديدة) ، مركز الدراسات الآبائية ( حمل من هنا )

  4. شرح تجسد الإبن الوحيد، القديس كيرلس السكندرى ( حمل من هنا )



الجزء الثاني عبارة عن 4 ملفات صوتية لترانيم الميلاد
  1. هل جئت ربي سيدي - زياد شحاته ( حمل من هنا )
  2. من بعد سنين - حياة افضل ( حمل من هنا )
  3. يسوع اسمه عجيب - حياة افضل ( حمل من هنا )
  4. صار على الارض سلام ـ كورال ام النور ( حمل من هنا )

متطلعين في هذه السنة الجديدة من جديد ان نبقى على عرش المنتديات المسيحية بجهودكم و بصلواتكم متطلعين ايضا ان نضع خلفنا اي خلاف و اي سوء تفاهم و اي خصام حصل بين اي عضو في هذا المنتدى غافرين و مسامحين بعضنا البعض متجددين بالمسيح في هذه السنة الجديدة.

سلام الرب معكم جميعا و الرب يبارك حياتكم


___________________________


الف شكر على الهدية
تمنياتي بالسعادة والسلام للجميع
.................
.................
في أطلالة كل عام جديد
كم تمنيت
وكم انتظرت
أن أولد من جديد
................
تحياتي
kingmoon غير متصل   الرد السريع على هذه المشاركة
موضوع مغلق

الكلمات الدلالية (Tags)
هدية،عيد،ماى روك


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2012 My Rock منبر الاعلانات 114 12-11-2015 12:48 AM
هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2011 My Rock منبر الاعلانات 134 19-09-2011 11:20 AM
رد: هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2010 علي 22 الاسئلة و الاجوبة المسيحية 21 06-01-2010 09:53 PM
هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) سنة 2009 My Rock منبر الاعلانات 276 03-02-2009 10:00 PM
هديتك من منتديات الكنيسة (كل عام و انتم بخير) My Rock منبر الاعلانات 58 27-01-2008 09:00 AM


الساعة الآن 06:54 AM.



دعم خاص من vBulletin لمنتديات الكنيسة
©2000 - 2020، Jelsoft Enterprises Ltd
جميع حقوق الطبع محفوظة لمنتديات الكنيسة