شريط كلمات عند الصليب فريق افا تكلا

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
الشريط ده فعلا جميل وفى ناس طلبته كتير فى طلبات الترانيم
واول لما لقيته نقلته هنا
والموضوع الاصلى من منتدى رب المجد للعضو
micpower

الألبوم : كلمات عند الصليب
أداء : فريق آفا تكلا
عدد التراكات : 18تراك
حجم الملف : 48,5 ميجا
الجودة : سي دي كوالتي CD Quality 128 Kbps



التحميييييييييييييييل

:download:


MEDIAFIRE
RAPIDSHARE
MEGAUPLOAD
4SHARED
ZSHARE
ORON
SEED-SHARE
GETTYFILE
HOTFILE
DEPOSITFILES
ZIDDU

ربنا يعوض تعبك الكبير اخونا الحبيب
كل سنة وانتوا طيبين


 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
ميرسى ليكى يابنت العدرا على النقل
وميرسى ل مايك باور على رفع الشريط
ربنا يبارك حياتكم
 

sylvy

New member
عضو
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
93
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الف شكر على الشريط وفعلا هو شريط اكثر من رائع
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
ميرسي يا قمر علي الشريط الرائع
جااااري التحميل
الرب يباركك
 

حبة خردل

ορσοζοχ
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2008
المشاركات
1,102
مستوى التفاعل
128
النقاط
0
الإقامة
بلاد العجائب!!
مرسي ليكي بجد علي الشريط ..شريط روووووعه بمعني الكلمة
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
على فكرة مايك باور عضو معانا هنا فى المنتدى واغلب شرايطه روعه
عنده موسوعه جامدة جدا
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
على فكرة مايك باور عضو معانا هنا فى المنتدى واغلب شرايطه روعه
عنده موسوعه جامدة جدا
اه يا جو انا لسة واخدة بالى بعد ما نقلت الشريط من مواضيعه واتمنى متكونش دى حاجة تضايقه :)
بس بجد نشاطه رائع

 

micpower

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
31 أغسطس 2007
المشاركات
133
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
على فكرة مايك باور عضو معانا هنا فى المنتدى واغلب شرايطه روعه
عنده موسوعه جامدة جدا

شكرااااااااااا ليك يا غالي دي شهادة اعتز بيها جدااااااااااااا
ربنا يباركك يا جميل وكل سنة وانت طيب



اه يا جو انا لسة واخدة بالى بعد ما نقلت الشريط من مواضيعه واتمنى متكونش دى حاجة تضايقه :)
بس بجد نشاطه رائع


لا طبعا يا اختى الغالية (بنت العدرا ) حاجة متضايقنيش لأن امانتك كانت واضحة في النقل .. وكفاية جدااا ليا انك ذكرتي اسمي كصاحب الموضوع الأصلي لأن كتير تانيين نسبوا الموضوع لنفسهم .. متشكر جداااا ليكي مع العلم ان أول منتدى نزلت فيه الموضوع ده هو منتدى ربي يسوع .. شكرااا ليكي وكل سنة وانتي طيبة يا غالية
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا

لا طبعا يا اختى الغالية (بنت العدرا ) حاجة متضايقنيش لأن امانتك كانت واضحة في النقل .. وكفاية جدااا ليا انك ذكرتي اسمي كصاحب الموضوع الأصلي لأن كتير تانيين نسبوا الموضوع لنفسهم .. متشكر جداااا ليكي مع العلم ان أول منتدى نزلت فيه الموضوع ده هو منتدى ربي يسوع .. شكرااا ليكي وكل سنة وانتي طيبة يا غالية

مييييرسى يا مايك لذوقك ومشاركتك
ومينفعش انقل حاجة انا واثقة انك تعبت فيها واخدها بأسمى :)
الخدمة اساسها الامانة
كل سنة وانت طيب
ويارب دايما تكون بنشاطك
 

naro_lovely

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يناير 2008
المشاركات
396
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
شبرا مصر
تحفة جدااااااااااااااااااااااااااا ميرسى بجد
 
أعلى