قرب عيد الانبا ونس اول قديس خاص بمجموعة ( اعياد الشهداء والقديسين)

ما رايك بفكرة الجروب ؟؟

  • جميلة جدا

    الأصوات: 5 83.3%
  • حلوة

    الأصوات: 1 16.7%
  • كويسة

    الأصوات: 0 0.0%

  • مجموع المصوتين
    6
  • الاستطلاع مغلق .

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
اول قديس راح نحتفل بعيدة هوة الانبا ونس يوم 16 هاتور
25نوفمبر



و علشان كدا حبيت انزل كل ما يتعلق بحبيبى الانبا ونس

واول حاجة فيلم حياة الشهيد الانبا ونس

حمل هنا :download: الجزء الاول

حمل هنا :download: الجزء الثانى
مديح للانبا ونس بصوت ساتر ميخائيل​

افتح فاى بالتسبيح و اشهد بقلب جريـح​
وامـدح حبيب المسيح طوباك يا شهيد ونس​

بالنعمة اتمليــت وبالحــــــــب اترجيت​
و بالصلوات اهتديــــــت طوباك يا شهيد ونس​

حمل التمجيد بالكامل من هنا :download:


معجزات للشهيد و كل يوم هنزل لكم معجزات الانبا ونس

ومتخفوش هنزل شوية من معجزاتوا معى بناءا على طلبكم

ودة مخصوص بس علشان عيدوا

عرض خاص
بركة الشهيد الانبا ونس تكون معانا جميعا فى تلك الايام وكل ايام حياتنا

اول معجزة دى :download: كانت مع والدة بع استشهادة مباشرة

معجزة مع والد الشهيد ونس

حينما شاهد والد الشهيد الأنبا ونس العذبات الكثيرة التي ذاق ومرارتها واحتمل صنوفها على يد جنود الوالي الروماني عديمي الرحمة و فاقدي الضمير طار قلبه وفقد بصره ولم يعد يرى شيئا وعندما أوى فراشه للنوم رأى ابنه الشهيد في حلم ينبعث النور من وجهه معزيا وقائلا له: يا أبي الحبيب اذهب إلى المكان الذي قطعت فيه رأسي و اغمس إصبعيك في الدم الذي سال منى وادهن به عينيك مستعملا إشارة الصليب وأنت تبصر . ففعل الوالد كما أمرة ابنه الشهيد وفى الحال أبصر والده الاقصرى ( ولما رأى يسوع أمه و التلميذ الذي كان يحبه واقفا فقال يا امرأة هوذا ابنك ثم قال للتلميذ هوذا أمك )( يوحنا 19)



و كلنا عارفين ان الشهيد مشهور بشفاعة احضار المفقودات لكن جبت لكم معجزة شفاء

شفاء من التهاب كبد وبائي

كان الأستاذ م.ج الأقصر مريضا وطريح الفارش وملازمه مدة سبعة شهور مصابا بالتهاب كبدي وبائي مزمن وكانت زوجته تذهب إلى مزار القديس الشهيد الأنبا ونس كل يوم سبت لتضئ الشمع على بره مصلية بحرارة ودموع متوسلة شفاء زوجها الشاب الذي يبلغ من العمر اثنان و ثلاثون عاما ليربى أولاده الصغار و في احد الأيام داهمه اليأس و حاربه عدو الخير بانقطاع الرجاء في الشفاء نظرا لشد الألم الذي يعانيه وظل مستقيما تلك الليلة حتى الساعة الثانية بعد منتصف الليل وبينما هو في يقظة تامة إذ بيد يضرب على كتفه بقوة من الخلف فلم يتبين صاحب هذه اليد التي على كتفه لذلك اعترى الأستاذ م.ج خوفا شديدا وتوهم في اللحظة بأن لصا اقتحم المنزل و يريد إلحاق الضرر به فقام من نومه مذعورا يرتعش ويصبب العرق من جميع أجزاء جسمه وظل فى فزع و خوف شديدين بضع دقائق .و اذا بالطرق على كتفه يتكرر و فى هذه اللحظة شاهد طفلا يبتسم له فتشددت ساقاه واستطاع إن يقف على قدمه محاولا ان يمسك الطفل ليضمه الى صدره ويقبله ولكن الطفل جرى إلى الداخل ثم اختفى و كانت هذه اللحظة هى اللحظة التى نال فيها الأستاذ م / الشفاء و لما شعر انه شفى تماما و أعراض المرض الذى كان يعانى منه زال عنه ذهب الى مزار القديس وأوفى النذور و ذبح ذبيحة فى مزار الشهيد و كان يوما مفرحا لجميع أولاده و زوجته و شعب الأقصر.

صور من مزار الانبا ونس :download:
صور اوضح من داخل المزار
http://www.up-00.com/bzfiles/xqT50237.jpg
http://www.up-00.com/bzfiles/aSh50237.jpg
http://www.up-00.com/bzfiles/ukI50237.jpg
http://www.up-00.com/bzfiles/39u50237.jpg
http://www.up-00.com/bzfiles/6mm50238.jpg
http://www.up-00.com/bzfiles/oDZ50238.jpg
خلفيات
http://www.up-00.com/bzfiles/xna51840.jpg
http://www.up-00.com/bzfiles/1t851840.jpg

خاص بـــــــــــ جروب اعياد الشهداء والقديسين

(متجدد )و

منتظرة لو فى حد لمس معجزة بشفاعة الانبا ونس يشارك بيها

 
التعديل الأخير:

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
جميل اااااااااااااااااااااااوى الموضوع يامرمر

بركة الانبا ونس تكون معى ومعاااااااااااااااااااااااانا فى حياتنا كلناااااااااااااااااااااااا
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
جميل اااااااااااااااااااااااوى الموضوع يامرمر

بركة الانبا ونس تكون معى ومعاااااااااااااااااااااااانا فى حياتنا كلناااااااااااااااااااااااا

ميرسى لمرورك عجايبى

و الموضوع هنا متجدد لان كل شوية هدخل اكتب معجزة لية​
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
السيد / مينا القمص

فى احد الايام اكتشفت ضياع سلسلة
المفاتيح خاصتى وكانت هذة السلسلة مهما فبها مفتاح شقتى ومفتاح شقة والدى ومفتاح المحل الخاص بى ومفتاح العمارة ومفتاح درج المكتب اى ان كل المفاتيح المهمة كانت بها وقعدت ادور عليها لمدة اسبوع وفتشت المنزل تفتيش دقيق حتى ياست ان اجدها
ولكنى تذكرت ان الانبا ونس شفيع الاشياء المفقودة فتشفعت بة وقلتلة ان وجدتها سوف اكتبها معجزة .... وبعدها بربع ساعة ادور تحت السرير بالرغم انى دورت سابقا ولم اجدها ولكنى قلت اشوف وما ان رفعت مرتبه السرير حتى وجدت المفاتيح وياللعجب الانبا ونس سريع النجدة
وذهبت فى رحلة الى مزارة ولكنى نسيت كتابة المعجزة وبعد ان رجعت حب يذكرنى بالمعجزة فضاعت المفاتيح مرة اخرى وفضلت ادور عليها ولم اجدها وهنا تذكرت المعجزة وما ان استسمحتة وتاسفت لة وقلت انا عرفت غلطى حتى وجدت المفاتيح مرة اخرى ولكنى وجدتها فى السيارة بالرغم انى لم اركبها من فترة.


ايضا حدثة معجزة انى فى احد الايام عملت تحليل وكانت نسبه الخصوبه منعدمه وتشفعت بالقديس الانبا ونس وقلتلة انت شفيع الاشياء المفقودة ودة تخصصك ياريت تعملى معجزة وانا مش هكتبها فى الكتب بس ولكن هكتبها كمان على النت ويا للعجب عمات اشعة بعد شهر ووجدت ان نسبة الخصوبه مرتفعه وانى سليم تماما.

متجدد ولسة معجزات كتير جاية
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
جروب جميل وفكره جميله قوووي

ورربنا يعوض تعبك ومجهودك الكبير

مرسي ليكي الانبا ونس

وبركه صلوات الانبا ونس تكون معانا
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
جروب جميل وفكره جميله قوووي

ورربنا يعوض تعبك ومجهودك الكبير

مرسي ليكي الانبا ونس

وبركه صلوات الانبا ونس تكون معانا

ميرسى لتشجيعك اخى

استنى فين الاتنين الى بيجوا معاك كل مرة كوكو مان وكليم

سابوك المرة دى

ههههههههههههههههههههههههه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ميرسى لتشجيعك اخى

استنى فين الاتنين الى بيجوا معاك كل مرة كوكو مان وكليم

سابوك المرة دى

ههههههههههههههههههههههههه



متخفيش جايين ورايا

مش معقوله ميشفوش موضوعك الروعه ده وميردوش عليه

مرسي ليكي

وربنا يبارك خدمتك
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
بصوا الانبا ونس دة شفيع ليا من زمان

وهوة تقدروا تقولوا صديق مش شفيع وبس

مش علشان حاجات مفقودة وبس

لكنة انقذنى من مشاكل وبعد عن شر ناس كتير

هوة بيدافع عنى وبيحمينى طبعا الحماية من ربنا وهوة شفيع فى النقطة دى

وهوة صاحب مواقف حلوة معايا

منها

كنت فى القطر وكنت مسافرة و القطر وقف على الرصيف لكن اتحرك ومالحقتش انزل انا والبنات اصحابى انا كنت مغتربة وكنت بروح الكلية رايح جاى سفر
واللى حصل ان فى ناس كانت معانا فى القطر قالوا لنا

ان القطر اخرة هنا هوة كدا طالع المخزن

بتاع القاطرات اطمنوا

المهم القطر ماشى بسرعة جدا وكان يوم امتحان

و بعد شوية لقيت الناس الى كان بيطمنوننا لقيناهم بيفتحوا باب القطر وبيقولوا المخزن عدى
القطر رايح فين

والامتحان ؟

والكلية؟

لقيت الناس دول بيقولنا لنا يلا تعالوا ننط من القطر

انا ركبى سابت مقدرتش الموقف كان فظيع وبدأنا نتوتر طبعا

افتكرت الانبا ونس صرخت وقولت يا انبا ونس وقف القطر

وبالفعل القطر وقف وكل الناس كانت ميتغربة مين الانبا ونس دة الى اول ما نطقت باسمة القطر وقف

وكل الناس نزلت
طبعا القطر وقف فى الهو مش على رصيف ولا حاجة

نطيت واول ما نزلت لقيت اصحابى بيصوتوا باسمى وبيصرخوا صراخ فظيع
ببص لقيت لكم قطر جاى بسرعة فى المنطقة الى انا فيها

ركبى سابت ومقدرتش اتحرك

وكل الى عملتوا انى صرخت يا انبا ونس
لقيت القطر الى جاى بيهدى وراح وقف
ومن الخضة مكنتش قادرة اتحرك

عديت بالعافية قدام القطر ووصلت للناحية التانية

وبعدها

جينا وانا ماشين بنحاول نشوف حتة تطلعنا على الشارع

ونعرف احنا فين

انا كنت ماشية على شريط سكة حديد كنت فكرة انة ملغى لانة كان صغير ومتبهدل

وكنت اخر واحدة كنا ماشين صف واحد كلهم قدامى بس لزقين فى الحيطة انا كنت ماشية على شريط القطر لقيت ولد بص ورا وقالى من فضلك ياانسة تعالى كدا شوية

طوعتوا و القى قطر يعدى جنبى على الشريط الى كنت ماشية علية

معرفش دى معجزة ولا موقف

موقف تانى

كنت وصلت البلد الى كنت بدرس بيها وكنت واقفة منتظرة تاكسى ويبنى وبين نفسى بطلب الانبا ونس يحافظ عليا وبصلى
وفجاة لقيت صوت قنبلة ضربت جنبى بصيت لقيت تاكسى اتكسر من قدام
ونزل السواق عمال يشتم ويزعق ومش فاهمة مالوا
كان معايا واحدة صاحبتى لقيتا بتشيل الشنط و بتاعتى الناس اتلمت والى معاة عربية يقولى اوصلك لاى مستشفى وصاحبتى تشوف تاكسى يودينا مستشفى

وانا واقفة ساكتة مش بتكلم
الناس انتى كويسة مش برد على حد
والراجل بتاع التاكسى بيزعق والناس بتحوشة عنى
ووقفوا تاكسى كدا وراحوا ركبونى فية و انا ساكتة زى ما انا ومش فاهمة
والراجل بتاع التاسكى الى بيشتم بيقول عايز منى فلوس ومش فاهمة فى اية

وبعد ما التاكس الى ركبتوا اتحرك صاحبتى قالت لى عاملة اية انتى كويسة
انا بصة لها ورحت قولت لها هوة فى اية
قالت لى المشكلة انك مش هتحسى بحاجة دلوقتى

وصلنا السكن السكن كان فوق مستشفى للكنيسة
ولقيتها عايزانى ادخل اكشف
قولت لها هوة فى اية
قالت لى فى اية
كل دة وتقولى فى اية
قالت لى التاكسى خبطك
انتى مش حاسة بحاجة قولت لها لا
خالص
وبعدين ببص على البنطلون لقيتوا مترب ولقيت الكيس الى كان فى ايدى مقطوع

مقولكش على الى كان جويا ساعتها وعلى شعورى افتكرت انى ساعتها بينى وبين نفسى كنت بكلم الانبا ونس وبقولة يخلى بالة منى وكدا افتكرت هوة كان حارسنى
وحمانى
واشكر ربنا انى عرفت الانبا ونس

ولسة معجزاتوا كتير معايا
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رووووووووووووووووووووووووووووووعه

بركه وصلوات القديس العظيم

تكون معنا امين

شكرااااااااااااااااااااااا على السيره العظره

ربنا يباركك
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
رووووووووووووووووووووووووووووووعه

بركه وصلوات القديس العظيم

تكون معنا امين

شكرااااااااااااااااااااااا على السيره العظره

ربنا يباركك

[center]ميرسى لمرورك الغالى يا كاندى و بركة وشفاعة الانبا ونس تكون معاكى[/center]
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
معجزتين روووعه بالفعل مثل ما اختي كاندي قالت

يابختك الانبا ونس بيحبك وبيحميكي

بركه صلوته تكون معانا كلنا

مرسي ليكي
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
استنا فين الاتنين الى بيجوا معاك كل مرة كوكو مان وكليم

سابوك المرة دى



انا جيب اهه
فكره جميله جدا يا الانبا ونس
تسلم ايدك
مرسىىىىىى جدا على الفكره الجميله دى
ومرسى على المعجزات الراااااااااااااائعه
ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
الانبا ونس دا قديس عظيم
ميرسي اووي يامرمر علي السيره العطره دي
وطبعا لازم يكون شفيعك من معجزاته الجميله معاكي اللي بتحكيها
ربنا يبارك خدمتك وحياتك
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
كل سنه وهو طيب ودايما معانا بصلاوته ومعجزاته
اللى مفيش شخص تقريبا معملش معاه معجزة

ميرسى يا مرمر
جميل جدا الموضوع وشامل حاجات كتير
ربنا يعوضك يا قمر
 

مسيحي بجد

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
25 نوفمبر 2006
المشاركات
109
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
انا بشكرك جداً يامرمر على المعجزات الحلوة قوى عن القديس العظيم الانبا ونس بركة صلوات هذا القديس العظيم تكون معانا
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
معجزتين روووعه بالفعل مثل ما اختي كاندي قالت

يابختك الانبا ونس بيحبك وبيحميكي

بركه صلوته تكون معانا كلنا

مرسي ليكي

يا بختنا كلنا احنا عيشين بسيرتهم صدقنى

بركة صلواتة الانبا ونس تكون معاك

و شكرا ليك

بس فين كليم كوكو وصل كليم لسة سبوك المرة دى

ههههههههههههههههههه


وتابع الموضوع معجزاتوا كتير معايا هنزلها و

لا بلاش:t9:
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0


انا جيب اهه
فكره جميله جدا يا الانبا ونس
تسلم ايدك
مرسىىىىىى جدا على الفكره الجميله دى
ومرسى على المعجزات الراااااااااااااائعه
ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك

شكرا كوكو مان تسلم وتعيش انت

ميرسى ليك بس فين صاحبكم التالت كليم

انتوا التلاتة بلقيوا ورا بعص فى اى موضوع اظاهر حسدتكوا

هههههههههههههههههه

و تابع المعجزات لسة ليها بقية
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
يا بختنا كلنا احنا عيشين بسيرتهم صدقنى

بركة صلواتة الانبا ونس تكون معاك

و شكرا ليك

بس فين كليم كوكو وصل كليم لسة سبوك المرة دى

ههههههههههههههههههه


وتابع الموضوع معجزاتوا كتير معايا هنزلها و

لا بلاش:t9:



انا متابع الموضوع علي طول بلاش ليه

لاني عرفت حاجات كتيره عن الانبا ونس عن طريق موضوعك

بس ياريت يتثبت عشان نقدر نتابعه باستمرا

وربنا يبارك خدمتك
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0


تحذير ووعيد لسيدة بالأقصر( الجزء الاول من معجزات الانبا ونس ) صـــــــــ22

لقد حضرت إلى مزار الشهيد ونس السيدة ........ زوجة الاستاذ .......... المقيم بجوار مدرسة الأقباط القريبة من المزار و قالت :
كنت احذر ابنتي الطالبة بالثانوية العامة من الذهاب إلى مزار الشهيد خوفا عليها من العقارب و الثعابين في ذلك المكان ولكن إبنتى عندما كانت تذهب الى المدرس الخصوصى في المساء كانت تذهب إلى الزار لتصلى هناك وتأخذ البركة و كانت مواظبة على زيارة دون إن اشعر بها . وفى احد الأيام و أنا نائمة وقت الظهيرة و مستغرقة في النوم إذا بصبي يدخل من باب الشقة ويمر بالصالة ثم يدخل غرفة نومي و يجلس على السرير حيث كنت متمددة علية فبادرتة بالسؤال و قلت له من أنت ولماذا دخلت ؟ وكيف تجرا و تجلس على السرير ؟ فأجاب قائلا انا جارك أنا الأنبا ونس لماذا تمنعي ابنتك من زيارتي ؟ هل تخافين عليها من العقارب و الثعابين ؟ أنصحك ألا تخافي عليها و أنا أحذرك إذا منعتيها مرة أخرى فسوف تعاقبين على ذبك ... وأكملت السيدة ..... حديثها قائلة قمت من نومي مضطربة و عقدت العزم على مواظبة الزيارة برفقة زوجي وابنتي .

معجزاتوا كثير معايا :

في يوم من الأيام اكتشفنا فقدان مفاتيح المنزل الخاصة بأخي و اخى غير متذكر فقدهم امتى وازى وكان فين بحثنا عنها في كل مكان في المنزل و عند أصحاب آخى والكنيسة والشارع ولم نجد المفاتيح طلبت طبعا شفاعة الأنبا ونس أننا نجد المفاتيح و جاء والدي واقترح تغير كاللون المنزل لكن كان في أحساس أن المفاتيح هنلقاها و حصل فى يوم جاءت والدتي كانت نزلة من البيت وطلبت منى اقفل باب المنزل من الداخل و مفتحش لأحد وخلى بالك من نفسك ................. و فجاءة لقيت والدتي بتقول المفاتيح فى ايدى المفاتيح فى ايدى قولت لها مفاتيح أية بصيت لاقيت مفاتيح آخى في أيد ماما قولت لها جبتيهم منين لأقتيهم فين قالت لي مش عارفة فجأة لاقيت ايدى مقفولة على حاجة ومسكاها ومش عارفة مسكتهم ازاى وكانوا فين لكنى قولت لها الأنبا ونس هطهم في أيديك من غير ما تشعري طوباك يا شهيد الله.

2ــ فى ايام الكلية وكنت فى السكن لان كان عندنا شغل ولازم كنت اقعد وانزل فى سكن فى الوقت دة بحكم انى كنت مغتربة و كنت فى السكن تبع الكنيسة وكنت مضايقة من شئ معين وكنت خايفة قوى وجوايا شعور الخوف و كان فى السكن فى مجموعة من الصور لقديسين كتير و على كل صورة فى اية مكتوبة فقولت أروح اسحب صورة وأشوف يسوع هيقولى أية بس بعد ما قربت من الصور فكرت أنى ابحث عن صورة للأنبا ونس وأشوف أية الرب على صورة للأنبا ونس و اقعد أدور وكنت متوقعة عدم وجود صورة لية لكنى وجت صورة و كانت تحمل أية ( الرب لي فلا أخاف ماذا يصنع بي الإنسان ) مز 118
و في اللحظة دي حسيت فعلا أن ربنا موجود وأنة حاسس بيا و حسيت بسلام عجيب وفكرت اخذ الصورة واحتفظ بيها بس سالت الطاسونى ( الراهبة المسئولة عن البيت)الى ماسكة البيت قالت لى ماينفعش أضايقت قوى لانى حبيت احتفظ بالآية دي و بالصورة و بقيت باصة للأنبا ونس فى الصورة و بكلمة وفجاءة لاقيت ورقة صغيرة مطبقة جوة العلبة الى فيها الصور فتحت الورق القى مكتوب فى الورقة ( الرب لي فلا أخاف ماذا يصنع بي الإنسان) و حسيت وقتها ان الأنبا ونس بيقولي خدي الورقة بالآية واتركي الصورة ويومها طلبت الرب أن أيده تتدخل في المشكلة و بعد فعلا أيام المشكلة كأنها لم تكون و انتهت المشاكل بطريقة معجزية بركة قديسين الرب تحفظنا دائما . و الورقة بالآية محتفظة بيها لحد هذه اللحظة هتفضل معايا في قلبي كمان .

و لسة معجزاتوا كتير معايا
 
أعلى