منتديات الكنيسة  

العودة   منتديات الكنيسة » المنتديات العامة » ركن الاجتماعيات و الشبابيات » التهاني والمناسبات

الملاحظات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 30-01-2009, 01:02 PM   #91
BITAR
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Dec 2006
المشاركات: 20,601
BITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةBITAR له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

الف مبروك يا فراشتنا
لمولودك الجديد
وياريت الى يخطب يكون على قد الخطوبه
يعنى بدء ( حلوه بدء دى )
من الكافوله الى الموغات
ههههههههههههههه
الى مصاريف المدارس
الى ................ الخ
هههههههههههههههههههه
مبروك الخطوبه يا ميرنا
BITAR غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 30-01-2009, 03:48 PM   #92
engy_love_jesus
واثق فيك ياللهى
 
الصورة الرمزية engy_love_jesus
 
تاريخ التسجيل: Jan 2008
المشاركات: 7,760
مواضيع المدونة: 2
engy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةengy_love_jesus له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

كدة يا استاذنا تتفق مع الانبا ونس علينا

مكنش العشا ولا الغداء



توقيع engy_love_jesus :
حبك يايسوع الى جمعنا صلينا وكنت بتسمعنا ندينالك جيت ضليت خليت احزانا تغيب وتودعنا
engy_love_jesus غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 30-01-2009, 09:40 PM   #93
الانبا ونس
بنت الانبا ونس
 
الصورة الرمزية الانبا ونس
 
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 3,185
مواضيع المدونة: 1
الانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمه
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BITAR مشاهدة المشاركة
الف مبروك يا فراشتنا
لمولودك الجديد
وياريت الى يخطب يكون على قد الخطوبه
يعنى بدء ( حلوه بدء دى )
من الكافوله الى الموغات
ههههههههههههههه
الى مصاريف المدارس
الى ................ الخ
هههههههههههههههههههه
مبروك الخطوبه يا الانبا ونس



تعيش لى يا رافع راسى

اكيد متخفشى قد خطوبة ونص مش شايف جبت لة اية و

لسة بس امة توافق وانا متكفلة بكل شئ بركولى بقى
الانبا ونس غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 30-01-2009, 10:53 PM   #94
+Roka_Jesus+
الاميرة الشقية
 
الصورة الرمزية +Roka_Jesus+
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: في قلب حبيبي *_*
المشاركات: 30,214
مواضيع المدونة: 5
+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

الف الف مبرووووووووووووووك



يلا يا جماعة كلنا نمسك الشمع ونقوووووووووووووووووووول


حلاقاتك برجلاتك

اسمع كلام امك


تن تن تن


اسمع كلام ابوك


تن تن تن


اسمع كلام ستك ام ابوك


تن تن تن


ماتسمعش كلام ستك ام امك


تن تن تن


اسمع كلام سما


تن تن تن


مش تسمع كلام جلاديتور


تن تن تن




حالائاتك برجالاتك


حلقه دهب فى وداناتك


حالائاتك برجالاتك


حلقه دهب فى ودناتك


يارب يا ربنا تكبر وتبقا ادنا


تجرى وتلعب زينا


حالائاتك برجالاتك


ونقولهم من قلبنا يا رب يا ربنا


ان شالله تبقو زينا يارب


يا ربنا


يلا يا حبيبتى


ودلوقتى


سلام للنو نو


سقفه وسقفه وسقفه كمان


يبقو تلت سقفات


هنسقفهم للنو نو


ونورله سبع شمعات


فى اللفه منور


سبحان من صور


النونو


بشفافيفه اللوز


النونو


بيمص الموز


النونو


وخلاص اتعلم


النونو


يعرف يتكلم


النونو


بيخطى العتبه


النونو


ويمص القصبه


النونو


سقفه وسقفه وسقفه كمان يبقا معانا تلت سقفات


هنسقفهم للنونو


ونورله سبع شمعات


ودخل مدرسته


ونجح فى دراسته


سقفه وسقفه كمان يبقا معانا تلت سقفات


هنسقفهم للنونو ونورله سبع شمعات


يلا يا جاين


للنونو


صلو عالزين


للنونو


بقا له شنبات


النونو


ومعاه شهادات


النونو


وخرج من الجمعه


النونو


وفى ايده الشمعه


النونو


وصبح استاذ


النونو


واخد ممتاز


النونو


لولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى


يتربا فى عزك يا جلاديتور


والف الف الف مبروووووووووووووك






















مبروك يا مرمر الخطوبة الف الف مبروك انا بامانة فرحتلك






توقيع +Roka_Jesus+ :

عندما ترحل عن هذا العالم الملئ بالناس التي أثرت علي حياتك وعيشت معاها اجمل الايام انت تستطيع ان تتذكرها بحلوها ومرها ولكن هل هم يتذكروك !!!!!!!!!!!!!!!
لذا هل يتم الرحيل بهدوء ام ماذا تفعل ؟؟؟

مشوار ورقة

+Roka_Jesus+ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 30-01-2009, 11:00 PM   #95
الانبا ونس
بنت الانبا ونس
 
الصورة الرمزية الانبا ونس
 
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 3,185
مواضيع المدونة: 1
الانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمه
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jesus156 مشاهدة المشاركة
الف الف مبرووووووووووووووك



يلا يا جماعة كلنا نمسك الشمع ونقوووووووووووووووووووول


حلاقاتك برجلاتك

اسمع كلام امك


تن تن تن


اسمع كلام ابوك


تن تن تن


اسمع كلام ستك ام ابوك


تن تن تن


ماتسمعش كلام ستك ام امك


تن تن تن


اسمع كلام سما


تن تن تن


مش تسمع كلام جلاديتور


تن تن تن




حالائاتك برجالاتك


حلقه دهب فى وداناتك


حالائاتك برجالاتك


حلقه دهب فى ودناتك


يارب يا ربنا تكبر وتبقا ادنا


تجرى وتلعب زينا


حالائاتك برجالاتك


ونقولهم من قلبنا يا رب يا ربنا


ان شالله تبقو زينا يارب


يا ربنا


يلا يا حبيبتى


ودلوقتى


سلام للنو نو


سقفه وسقفه وسقفه كمان


يبقو تلت سقفات


هنسقفهم للنو نو


ونورله سبع شمعات


فى اللفه منور


سبحان من صور


النونو


بشفافيفه اللوز


النونو


بيمص الموز


النونو


وخلاص اتعلم


النونو


يعرف يتكلم


النونو


بيخطى العتبه


النونو


ويمص القصبه


النونو


سقفه وسقفه وسقفه كمان يبقا معانا تلت سقفات


هنسقفهم للنونو


ونورله سبع شمعات


ودخل مدرسته


ونجح فى دراسته


سقفه وسقفه كمان يبقا معانا تلت سقفات


هنسقفهم للنونو ونورله سبع شمعات


يلا يا جاين


للنونو


صلو عالزين


للنونو


بقا له شنبات


النونو


ومعاه شهادات


النونو


وخرج من الجمعه


النونو


وفى ايده الشمعه


النونو


وصبح استاذ


النونو


واخد ممتاز


النونو


لولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى


يتربا فى عزك يا جلاديتور


والف الف الف مبروووووووووووووك






















مبروك يا مرمر الخطوبة الف الف مبروك انا بامانة فرحتلك

تعيشى لى ياروكا انتى طبعا اول المعزومين عقبالك ياحببتى




الف مبروك تعيشى لى والله انتى بس الى بتفهمى ودخلة تبركى بس المباركة الى على حق لما فوشى تيجى

اول المعزمين سندوتشين لانشون وجبنة رومى و كوكاكولا

احجز و الاسبقية بالدفع
الانبا ونس غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 30-01-2009, 11:02 PM   #96
+Roka_Jesus+
الاميرة الشقية
 
الصورة الرمزية +Roka_Jesus+
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: في قلب حبيبي *_*
المشاركات: 30,214
مواضيع المدونة: 5
+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة+Roka_Jesus+ له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

بصوا يا جماعة المثل بيقول اخطب لبنتك ولا تخطبش لابنك انا بقي بخطب النونو لمرمر

ولا مش عاجبوا يوريني شطارته



توقيع +Roka_Jesus+ :

عندما ترحل عن هذا العالم الملئ بالناس التي أثرت علي حياتك وعيشت معاها اجمل الايام انت تستطيع ان تتذكرها بحلوها ومرها ولكن هل هم يتذكروك !!!!!!!!!!!!!!!
لذا هل يتم الرحيل بهدوء ام ماذا تفعل ؟؟؟

مشوار ورقة

+Roka_Jesus+ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 31-01-2009, 12:35 AM   #97
جيلان
انت لى
 
الصورة الرمزية جيلان
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 14,419
مواضيع المدونة: 12
جيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةجيلان له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jesus156 مشاهدة المشاركة
بصوا يا جماعة المثل بيقول اخطب لبنتك ولا تخطبش لابنك انا بقي بخطب النونو لمرمر

ولا مش عاجبوا يوريني شطارته

انا مش عاجبنى بقى
الواد ده تبعى
اجروا العبوا بعيد



توقيع جيلان :




تصميم besm alslib





لا تخف لانى فديتك دعوتك باسمك انت لى
جيلان غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 31-01-2009, 12:53 AM   #98
MIKEL MIK
لتكن مشيئتك ...
 
الصورة الرمزية MIKEL MIK
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: حضن العدرا ام النور
المشاركات: 41,615
MIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةMIKEL MIK له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

أحنا نجيب الواد وانخد رايه احسن

وهو يختار يتجوز مين

وعلي ضمانتي الواد هيرفضكم كلكم

والواد عنده حق طبعا

ارحموا الواد وسيبوه



توقيع MIKEL MIK :
MIKEL MIK غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 31-01-2009, 12:58 AM   #99
vetaa
GOD IS LOVE
 
الصورة الرمزية vetaa
 
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الدولة: فى قلب مخلصى
المشاركات: 9,139
vetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسةvetaa له ثقله في خدمته في منتدى الكنيسة
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

مرمر احنا فى بلد واحده وبلاش نخسر بعض
خلاص بقى انا اتفقت مع ميرنا وهنبقى دراير زى الفل

ارحموه بقى هههههههه



توقيع vetaa :




vetaa غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 31-01-2009, 01:16 AM   #100
الانبا ونس
بنت الانبا ونس
 
الصورة الرمزية الانبا ونس
 
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 3,185
مواضيع المدونة: 1
الانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمهالانبا ونس معروف بقلمه
افتراضي رد: رومى جابت ولد يجداعان

اصماااااااااااااااااااااااااااااله

لما تيجى فوشى هتهشكوا كلكم حماتى حبيبتى هتقول انا طبعا
الانبا ونس غير متصل   رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رجل ديك رومي بالفستق rania79 مطبخ المنتدى 8 14-11-2011 01:33 AM
رنمي ياايلارية abu ereen الترانيم 3 27-02-2009 08:24 PM
ديك رومى بحشو البسمتى candy shop مطبخ المنتدى 20 31-07-2008 12:04 AM


الساعة الآن 11:41 AM.



دعم خاص من vBulletin لمنتديات الكنيسة
©2000 - 2014، Jelsoft Enterprises Ltd
جميع حقوق الطبع محفوظة لمنتديات الكنيسة