منتديات الكنيسة

منتديات الكنيسة (http://www.arabchurch.com/forums/index.php)
-   ركن الاجتماعيات و الشبابيات (http://www.arabchurch.com/forums/forumdisplay.php?f=52)
-   -   المصطبه النسائيه (http://www.arabchurch.com/forums/showthread.php?t=215887)

+Nevena+ 08-08-2012 08:14 PM

المصطبه النسائيه
 
هاي عليكم يا احلي واجمل
عضوات في المنتدي :t25:


وإيمانا منا بمبدأ المساواه
بين الرجل والمرأة

وتماشيا بالمثل اللي بيقول
محدش احسن من حد

احنا كمان من حقنا كنساء وبنات مشتركين في المنتدي
يكون لينا

مصطبه خاصه بينا

http://www.mr7-ly.com/up//uploads/im...dc267d6c54.jpg

نتحاور فيها عن كل المشاكل النسائيه البحته :smile02

اللي مش عاوزين الرجاله يدخلوا فيها بارائهم :nunu0000:

خلينا ناخد راحتنا برده زيهم


وفي الموضوع دا هنتكلم
عن اهتماماتنا
ومشاكلنا في الحياه
وكيفيه مواجهتا من وجهه نظرنا
وكيفيه التعامل مع الطرف الاخر

..... الخ من المواضيع الهامه
في حياه المرأة الشرقيه



ومش هاقول ممنوع دخول الرجال :nunu0000:

لانهم هايكونوا حشريين زينا
وهايدخلوا يغلسوا برده
بس مش مهم :smile02


ايه رايكم يا بنات
نبـــــــــــــــــــــدأ



وعاوزه تفاعل بقي
يالا انتشروا :smile01

حبيب يسوع 08-08-2012 08:17 PM

طبعا من حقكم ان يكون لكم مصطبة ولكن كن منصفات غير ظالمات

مارتينا فوفو 08-08-2012 08:20 PM

حلوه الفكره دي يا فينا

+Nevena+ 08-08-2012 08:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيب يسوع (المشاركة 3254424)
طبعا من حقكم ان يكون لكم مصطبة ولكن كن منصفات غير ظالمات

ههههههههههه حاضر استاذي هنكون منصفين بالطبع
لان هدفنا هو اجاد حلول

ولو ان هناك مقوله بتقول

المساواه في الظلم عدل :smile01

+Nevena+ 08-08-2012 08:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مارتينا فوفو (المشاركة 3254425)
حلوه الفكره دي يا فينا

يابنتي الفكره ملطوشه من العضو المبارك
مارسلينو

محدش يقوله بقي
بدل ما يجي يحدفني من البلكونه :smile01

مارتينا فوفو 08-08-2012 08:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة +Nevena+ (المشاركة 3254432)


يابنتي الفكره ملطوشه من العضو المبارك
مارسلينو

محدش يقوله بقي
بدل ما يجي يحدفني من البلكونه :smile01

ههههههههههههههههههه
متخافيش انا مش هقوله ولا هقول لحد يقوله
:smile01

سمعان الاخميمى 08-08-2012 08:35 PM

خدونى معاااااااااااااكم خدونى معاااااااااااااكم
هههههههههههههههه
سؤال هتعملوا ايه فى المتلصصين على مصطبتكم؟؟؟؟؟؟؟

Critic 08-08-2012 08:36 PM

ما عندكوا قسم كامل قسم حوا !!
قولى بقا انكوا بتجروا شكل :P

+Nevena+ 08-08-2012 08:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مارتينا فوفو (المشاركة 3254434)

ههههههههههههههههههه
متخافيش انا مش هقوله ولا هقول لحد يقوله
:smile01

حبيبي انت من ايام الجيزه هههههههههههه

+Nevena+ 08-08-2012 08:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمعان الاخميمى (المشاركة 3254435)
خدونى معاااااااااااااكم خدونى معاااااااااااااكم
هههههههههههههههه
سؤال هتعملوا ايه فى المتلصصين على مصطبتكم؟؟؟؟؟؟؟


ههههههههههههههههههه حضرتك تنورنا طبعا
الرحله الجايه هنقولك تيجي معانا :smile02

احنا ناس ديمقراطيه

فهانسيبهم براحتنا
اصلهم هايصعبوا علينا :t23:






ما احنا برده بنتلصص عليكم في مصطبتكم
مش تقول لحد بقي :nunu0000:


الساعة الآن 09:10 AM.


دعم خاص من vBulletin لمنتديات الكنيسة
©2000 - 2021، Jelsoft Enterprises Ltd

جميع حقوق الطبع محفوظة لمنتديات الكنيسة