منتديات الكنيسة

العودة   منتديات الكنيسة منتدى الإجتماعيات ركن الاجتماعيات و الشبابيات

إضافة رد

الموضوع: المصطبه النسائيه

أدوات الموضوع
قديم 08-08-2012, 08:14 PM   #1
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,900
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031
In Love

المصطبه النسائيه


هاي عليكم يا احلي واجمل
عضوات في المنتدي


وإيمانا منا بمبدأ المساواه
بين الرجل والمرأة

وتماشيا بالمثل اللي بيقول
محدش احسن من حد

احنا كمان من حقنا كنساء وبنات مشتركين في المنتدي
يكون لينا

مصطبه خاصه بينا



نتحاور فيها عن كل المشاكل النسائيه البحته

اللي مش عاوزين الرجاله يدخلوا فيها بارائهم

خلينا ناخد راحتنا برده زيهم


وفي الموضوع دا هنتكلم
عن اهتماماتنا
ومشاكلنا في الحياه
وكيفيه مواجهتا من وجهه نظرنا
وكيفيه التعامل مع الطرف الاخر

..... الخ من المواضيع الهامه
في حياه المرأة الشرقيه



ومش هاقول ممنوع دخول الرجال

لانهم هايكونوا حشريين زينا
وهايدخلوا يغلسوا برده
بس مش مهم


ايه رايكم يا بنات
نبـــــــــــــــــــــدأ



وعاوزه تفاعل بقي
يالا انتشروا
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:17 PM   #2
حبيب يسوع
عضو مبارك
 
الصورة الرمزية حبيب يسوع
 
تاريخ التسجيل: May 2007
المشاركات: 15,453
مواضيع المدونة: 1
 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491 نقاط التقييم 14492491
طبعا من حقكم ان يكون لكم مصطبة ولكن كن منصفات غير ظالمات
حبيب يسوع غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:20 PM   #3
مارتينا فوفو
اريدك اشبعني
 
الصورة الرمزية مارتينا فوفو
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 13,168
انثى
مواضيع المدونة: 2
 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920
حلوه الفكره دي يا فينا
مارتينا فوفو غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:26 PM   #4
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,900
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيب يسوع مشاهدة المشاركة
طبعا من حقكم ان يكون لكم مصطبة ولكن كن منصفات غير ظالمات
ههههههههههه حاضر استاذي هنكون منصفين بالطبع
لان هدفنا هو اجاد حلول

ولو ان هناك مقوله بتقول

المساواه في الظلم عدل
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:27 PM   #5
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,900
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مارتينا فوفو مشاهدة المشاركة
حلوه الفكره دي يا فينا
يابنتي الفكره ملطوشه من العضو المبارك
مارسلينو

محدش يقوله بقي
بدل ما يجي يحدفني من البلكونه
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:30 PM   #6
مارتينا فوفو
اريدك اشبعني
 
الصورة الرمزية مارتينا فوفو
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 13,168
انثى
مواضيع المدونة: 2
 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920 نقاط التقييم 2664920
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة +Nevena+ مشاهدة المشاركة


يابنتي الفكره ملطوشه من العضو المبارك
مارسلينو

محدش يقوله بقي
بدل ما يجي يحدفني من البلكونه
ههههههههههههههههههه
متخافيش انا مش هقوله ولا هقول لحد يقوله
مارتينا فوفو غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:35 PM   #7
سمعان الاخميمى
صحفى المنتدى
 
الصورة الرمزية سمعان الاخميمى
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
المشاركات: 12,691
ذكر
مواضيع المدونة: 6
 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833 نقاط التقييم 8705833
خدونى معاااااااااااااكم خدونى معاااااااااااااكم
هههههههههههههههه
سؤال هتعملوا ايه فى المتلصصين على مصطبتكم؟؟؟؟؟؟؟
سمعان الاخميمى غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:36 PM   #8
Critic
خًيْمتى ضعيفة !
 
الصورة الرمزية Critic
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: فى البيداء وحدى
المشاركات: 13,974
ذكر
 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278 نقاط التقييم 8608278
ما عندكوا قسم كامل قسم حوا !!
قولى بقا انكوا بتجروا شكل :P
Critic غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:37 PM   #9
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,900
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مارتينا فوفو مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههه
متخافيش انا مش هقوله ولا هقول لحد يقوله
حبيبي انت من ايام الجيزه هههههههههههه
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
قديم 08-08-2012, 08:39 PM   #10
+Nevena+
عضوة ح الغلاسه
 
الصورة الرمزية +Nevena+
 
تاريخ التسجيل: Dec 2007
المشاركات: 19,900
انثى
مواضيع المدونة: 3
 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031 نقاط التقييم 13711031
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمعان الاخميمى مشاهدة المشاركة
خدونى معاااااااااااااكم خدونى معاااااااااااااكم
هههههههههههههههه
سؤال هتعملوا ايه فى المتلصصين على مصطبتكم؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههههه حضرتك تنورنا طبعا
الرحله الجايه هنقولك تيجي معانا

احنا ناس ديمقراطيه

فهانسيبهم براحتنا
اصلهم هايصعبوا علينا






ما احنا برده بنتلصص عليكم في مصطبتكم
مش تقول لحد بقي
+Nevena+ غير متصل   رد مع اقتباس الرد السريع على هذه المشاركة
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
المصطبه الرجالى marcelino ركن الاجتماعيات و الشبابيات 615 07-02-2013 09:28 PM
اجمل هدف فى تاريخ الكورة النسائيه النهيسى رياضة 10 18-12-2012 09:32 PM
ع المصطبه ....الحلقه الاولى المفدى بالدم المنتدى العام 12 03-11-2011 10:06 AM
ع المصطبه ....الحلقه الثانيه المفدى بالدم المنتدى العام 6 01-11-2011 11:28 PM


الساعة الآن 10:05 AM.



دعم خاص من vBulletin لمنتديات الكنيسة
©2000 - 2021، Jelsoft Enterprises Ltd
جميع حقوق الطبع محفوظة لمنتديات الكنيسة